החברה הישראלית – המכללה האקדמית נתניה – סיוע בכתיבת עבודות אקדמיות

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס החברה הישראלית אשר נלמד ב המכללה האקדמית נתניה על ידי ד”ר אייל זנדברג. במסגרת עבודות אקדמיות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

עבודה מסכמת:

מטרת העבודה היא לבחון את אחד השסעים או הסוגיות אותם למדנו במהלך הסמסטר וזאת

באמצעות ניתוח של מקרה בוחן ובעזרת מאמרים אקדמיים.

,( בחרו אירוע אקטואלי מהחודשים האחרונים (ספטמבר -2016 ינואר 2017

המתמקד באחד הנושאים אותם למדנו. הציגו ניתוח למקרה הבוחן תוך דיון בהקשר הכללי

יותר של השסע / הסוגיה.

העבודה תציג הסבר מעמיק ומבוסס של השסע / הסוגיה הנידונה – וזאת באמצעות שימוש

במאמרים אקדמיים וכן ניתוח של מקרה הבוחן – תוך שימוש בטקסטים תקשורתיים. במילים

אחרות, עליכן/ם לנתח את מקרה הבוחן תוך הצגתו בהקשר רחב יותר (תיאורטי, היסטורי,

אידיאולוגי) של השסע או הסוגיה הכללית.

 

נושאים נבחרים בפילוסופיה של החינוך – אוניברסיטת בר-אילן

שאלה 3

בספרו “פרנהייט 451”, מתאר ריי ברדבורי חברה הנשלטת על ידי משטר פוליטי המטיל את מרותו על ידי שליטה בטכנולוגיה התקשורתית המשעבד את בני האדם מבלי שהם מודעים לכך. החינוך המוענק להם, והן התרבות המעצבת את דעותיהם, אופיים, ומעשיהם של בני אדם מושג על ידי טכנולוגיות התקשורת והעדר קריאה בספרים. לצורך שאלה זו, אל תתייחסי לממד הפוליטי המתואר אלא  תתמקדי בתיאורים של החינוך ושל היחסים האנושיים, וסוג בני האדם, המתוארים בספר.

א. דמייני שאת משמשת במשרה מלאה כמורה מחנכת בבית ספר תיכון בחברה הזאת. כמו מונטאג (והזקן), את נמנית בין היחידים הנושאים עדיין זיכרון ותודעה של החברה שהיית בעבר. דמייני שאת כותבת לעצמך יומן מחשבות ופעולה.

מטרתך היא לשוחח עם עצמך: לתאר במילים כתובות שלוש תופעות ודברים שאת שמה לב אליהם, וכן מאמץ לברר עם עצמך מה את חושבת וכיצד את רוצה לפעול [באופן חינוכי/מעשי ביותר] בתור מורה/מחכנת כדי לתת סיכוי לתלמידים שלך לצאת “מבית הכלא” התודעתי-תרבותי בהם הם כלואים.

כתבי שלוש פיסקאות של יומנך (אנא כתבי בגוף ראשון וכן הקפידי שתיאורייך ישקפו את קריאתך בספר פרנהייט 451 כולו).

ב. הסבירי ונמקי את מה שכתבת ותני תוקף להחלטתך באמצעות 2 רעיונות שלמדת/קראת ביחידת הקורס שעסקה במהפכה הדיגיטאלית, ועוד באמצעות 2 רעיונות ו/או מושגים שלמדת במהלך שאר יחידות הקורס. הסבירי את הרעיונות בקצרה אך בבהירות (אין צורך להפנות למקור בטקסט אך יש צורך להראות שאת מבינה את הרעיון/המושג עליו את מדברת).

 

עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות – מבוא לפסיכופתולוגיה – אוניברסיטת אריאל בשומרון

ז. רשימת מקורות – יש להקפיד הקפדה יתרה על כתיבה מדוייקת ביותר בהתאם לכללים ולדרישות כפי שמפורטים בהמשך. לפחות 5 מקורות יהיו באנגלית.

מקורות- אין להשתמש בספר כללי על הפרעות נפשיות, אלא יש למצוא ספרים, פרקים מספרים ומאמרים הדנים בהרחבה בהפרעה ממנה סובלת הדמות. ניתן להיעזר ברשימת המקורות של הקורס.

הנחיות לכתיבה בגוף העבודה:

  1. יש להקפיד על ציון מקורות בגוף העבודה, גם אם מדובר על מקור שכבר נרשם באותו עמוד. ציון המקור ייעשה על ידי רישום שם המשפחה והשנה של כותב/ים המקור, אין לרשום קיצורים כגון: (שם, שם) או מספר בסוף הפסקה. כאשר מדובר במספר כותבים יש לרשום בפעם הראשונה את שמות המשפחה של כל הכותבים, לאחר מכן ניתן לרשום את שם המשפחה של הכותב הראשון בלבד: (אליצור ואחרים, 1997) (Eysenck et al., 1990).

 

סמינריון – יחסי כוח וסטטוס: מהבין-אישי לבין-קבוצתי – המכללה האקדמית תל אביב-יפו

חלק א’:

בתשובה יש להיעזר בשני מאמרים מדעיים.

  1. לפניכם ציטטה שמביאה Mary Jackman בספרה “כפפות המשי” (The Velvet Glove, 1994):

“slavery identifies the interests of rich and poor, master and slave, and begets domestic affection on one side, and loyalty and respect on the other…the Southerner is the negro’s friend, his only friend. Let no intermeddling abolitionist, no refined philosophy, dissolve this friendship.”

 

לסיכום, עבודות אקדמיות בתשלום ב החברה הישראלית הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות