דיני משפחה | יואב מזא״ה | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס דיני משפחה אשר נלמד אצל המרצה יואב מזא״ה. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

בשנת 2010 נולד לאפרים ותמר ילד בשם מושיק. בני הזוג חיו ביחד בדירה שכורה בבאר שבע. לאחר כשנה, בני הזוג החליטו להיפרד ולחיות בנפרד.

כל אחד מההורים ביקש מבית המשפט למשפחה כי המשמורת על הילד תהיה שלו בלבד. פקידת הסעד קבעה כי שני ההורים הם הורים מיטיבים אך המליצה שהמשמורת תהיה אצל האם, וכי לאב ייקבעו זמני שהות נרחבים עם הילד.

ביוני 2011 קיבל בית המשפט את המלצות פקידת הסעד והורה על משמורת אם תוך שהוא קובע כי זמני השהות של האב עם מושיק יהיו בימים ב+ד (עם לינה), כל סופ״ש שני (משישי עד יום א׳ בבוקר) ומחצית החגים והחופשים.

דיני משפחה | יואב מזא״ה | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות
דיני משפחה | יואב מזא״ה | עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות

 

סוציולוגים בשדה  – המרכז האקדמי רופין

קבוצה של דרוזים/חרדים/מוסלמים/באהאים בשני יישובים בצפון מתנגדת לעשות שימוש בטיפול רפואי חדשני. הם אינם מוכנים לעשות הפריות מבחנה, הפריות חוץ גופניות, שימוש באמצעי מניעה וכן בדיקות לגילוי מוקדם של מחלות תורשתיות. חלקם מאיימים כי יפרשו ויקימו מוסדות דתיים עצמאיים. מחלקות הבריאות ברשויות המקומיות בשני יישובים אלה מזמינות אותך כדי להציע שיטה או דרך למנוע את הפיצול החברתי או לאפשר את השימוש בחידושים הרפואיים מבלי לעורר התנגדות. עליך להשתמש בסוציולוגיה של הדת והדתיות, להבין מדוע מתרחשת התופעה ולהציע תוכנית מניעה.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

תקשורת כתרבות – 10532 – האוניברסיטה הפתוחה

 

ה.         הציגו את הקהילה הפרשנית שתבחנו, ונמקו את הבחירה.

ו.          ערכו דיון קבוצתי על טקסט עם נציגי “קהילה פרשנית” זו (או עקבו אחריה באתרי אינטרנט), ועמדו על אופני הפרשנות של קהילה זו לתוכן החביב עליה. התייחסו לתכנים שהופיעו לראשונה לאחר 1.9.2014 . בכל מקרה של ספק היוועצו במנחה.

ז.          הציגו את הנושאים המרכזיים (תמות) שעלו בדיונים שנערכו סביב שאלת המחקר שניסחתם, בעזרתם תענו על שאלת המחקר. שלבו ציטוטים והסברים לנושא הנבחן.

ח.         סכמו את הדיון: קשרו את ממצאיכם לספרות שקראתם.

ט.         צרפו רשימה ביבליוגרפית על פי כללי הציטוט המקובלים.

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

קורס יזמות  – המרכז האקדמי פרס

תוכנית תפעול וארגון: סה”כ 5 נק’

  • תהליך התפעול והשירות 2 נק’
  • כוח אדם 1 נק’ {כיום וכיצד ישתנה}
  • המבנה הארגוני 2 נק’ {כיום וכיצד ישתנה}

 

סיכונים עיקריים ואלטרנטיבות למענה:  סה”כ 5 נק’

{יש לציין לפחות 3 נקודות מרכזיות של איומים/חולשות מתוך ה- SWOT ולאמר כיצד על העסק החדש להתמודד איתם/להיערך להם מבעוד מאוד}.

 

נספחים

יש להציג בנספח את הפריטים הבאים:

  1. רשימת מקורות מידע ספציפיים עם הלינקים הרלוונטיים
  2. חומרים ומסמכים התומכים בנתונים שהוצגו בעבודה

ניתן לצרף נספחים נוספים לפי הצורך.

 

הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me

 

מבנה חברתי של ישראל  – המכללה האקדמית בית ברל

על רקע טיעונים אלה, על-פי בחירתכם/ן, יש לנתח את החברה הישראלית החדשה תוך התייחסות ל-2 נושאים מרכזיים מנושאי הקורס אשר נלמדו בסמסטר ב’ (למשל, אזרחות ומדיניות חברתית, חינוך, תקשורת, אזור מגורים וסיכויי חיים, מגדר, עבודה וכו’). יש לדון בהם על בסיס הרעיון המרכזי אודות החברה הישראלית החדשה שליווה את הקורס: חברה בהתהוות, חברה בהתפרקות, חברה בהתהוות מחדש.

 

שאלה 2

האם החברה הישראלית מחולקת לשבטים? האם גם אתם שייכים לאחד מן השבטים? האם החברה ישראלית מתפרקת מאידיאולוגיית כור ההיתוך ומתהווה מחדש בתחומי חיים שונים? אם כן – כיצד?

נתחו והדגימו תוך התייחסו לשאלות אלה לאחר קריאת שתי הכתבות שלהלן.

בתשובתכם/ן יש לדון בנאמר בכתבות על בסיס הרעיון המרכזי אודות החברה הישראלית החדשה שליווה את הקורס: חברה בהתהוות, חברה בהתפרקות, חברה בהתהוות מחדש. ניתן להתייחס גם לתגובות קוראי הכתבות כפי שהתפרסמו באתר הכתבה.

 

 

לסיכום, עבודה אקדמית ב דיני משפחה  היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

 

 

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות