עולם העבודה העתידי – המרכז האקדמי פרס – סמינריון

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס עולם העבודה העתידי אשר נלמד ב המרכז האקדמי פרס על ידי ד”ר ליעד ברקת-בוימל. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

אתרו ארגון המיישם בימים אלה שינוי שמהותו מעבר למודל עבודה המאפיין את עולם העבודה המשתנה.

 

סמינריון במשפטים – דיני קניין – המרכז הבינתחומי הרצליה

ג’ואי אהב את הרכבים בסוכנות, אבל לא כל כך אהב את המחירים– 150,000 ש”ח (הרבה מעבר לכסף הזמין אותו יכול היה ג’ואי לגייס). סוכן המכירות ראה שג’ואי אוהב את הרכב, והציע לו את העסקה הבאה:

  • הסוכנות תעביר את הבעלות ברכב לג’ואי היום, כדי שג’ואי יוכל לקחת אותו הביתה ולהעניק לראמונה ביום הולדתה .
  • ג’ואי יעניק לסוכנות התחייבות לשלם 165,000 ש”ח בעוד שנה מהיום.
  • במידה וג’ואי לא יקיים את התחייבותו להעביר הסכום הנקוב תוך שנה, הבעלות על הרכב תחזור אוטומטית לסוכנות.

ג’ואי התלהב מהפתרון היצירתי של הסוכן וחתם מיד על ההסכם המוצע. כעבור שנה, הסוכן פונה לג’ואי ודורש ממנו לשלם כפי שהתחייב. אך ג’ואי עונה לסוכן ההמום: “מצטער, אבל מאוחר מדי – לפני כשבוע פשטתי רגל. היום בבוקר היו אצלנו מעקלים מטעם הנאמן בפשיטת הרגל שלקחו לי את הג’יפ.” הסוכן רותח, ועונה: “אבל אתה ידעת שאם אתה לא יכול לשלם לנו הבעלות ברכב חוזרת אוטומטית אלינו– למה לא הודעת למעקלים שלא ייגעו ברכב שאינו שלך?”.

 

עבודה סמינריונית בחינוך – מתודולוגיה של הוראת הספרות – האוניברסיטה הפתוחה

הרעיון לחקירת הנושא נולד בעקבות שיעורי סמינריון בנושא “דמות המורה הטוב”, שיעורים שניהלו שתי כותבות המאמר בשיתוף פעולה. במסגרת הסמינריון חיברו הסטודנטים שאלון ככלי מחקר משותף, שבאמצעותו בדקו את תפיסת דמות המורה הטוב בעיני קבוצות אוכלוסייה שונות במגזרים ובתרבויות שונים – הורים, תלמידים, מורים ומנהלים. הסמינריון הועבר במקביל לפרחי הוראה ולמורים -סטודנטים, המשלימים לימודים לקבלת תואר אקדמי בחינוך. לסמינריון נלוותה השאיפה לעורר את המודעות של הסטודנטים עצמם לנושא דמות המורה הטוב כחלק מעיצוב תפיסתם המקצועית והחינוכית . העבודות הסמינריוניות אכן עוררו אצל הסטודנטים תהיות, הרהורים וחשיבה רפלקטיבית על דמות המורה, על דמותם כמורים בהווה או בעתיד ועל ההכשרה שקיבלו. אלה, כאמור, הובילו אותנו לעריכת המחקר בקרב הסטודנטים עצמם.

ו. שאלות המחקר:

המחקר דן בחמש שאלות עיקריות, המתייחסות לתפיסת דמויות המורים השונות בעיני הסטודנטים להוראה וכן להשפעות השונות של תהליך הכשרת המורים על עיצוב תפיסות אלה:

לסיכום, כתיבת עבודות לסטודנטים ב עולם העבודה העתידי הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות