פילוסופיה של עיצוב טכנולוגיות חדשות – המרכז הבינתחומי הרצליה – מאמרים אקדמיים

קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס פילוסופיה של עיצוב טכנולוגיות חדשות אשר נלמד ב המרכז הבינתחומי הרצליה על ידי ד”ר בועז מילר. במסגרת כתיבת עבודות אותם אנו מבצעים, נתקלנו גם בקורס זה. במסגרת הקורס יש לבצע מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.

  • איך ניתן לחשוב על המקרה במונחים של מידות טובות?

 

סקירה תיאורטית – אסטרטגיה שיווקית – אוניברסיטת בר-אילן

  1. ניתוח האסטרטגיה השיווקית הקיימת.

5.1       תמהיל מוצר.

5.2       תמהיל המחיר.

5.3       תמהיל מאמץ הקידום (התקשורת).

5.4       תמהיל המקום.

  1. אסטרטגיה שיווקית – המלצה.

6.1       בידול.

6.3       תמהיל שיווק- לכל אחד מהסגמנטים.

 

עבודה סמינריונית במשפטים – דיני עונשין – המכללה האקדמית נתניה

שמעון, שהינו חולה לב, חש תעוקה בלבו, וביקש להזמין למקום אמבולנס. אמבולנס שהוחש למקום פינה את שמעון לבית החולים. ד”ר קפלן, הרופא האחראי על חדר המיון, קבע כי שמעון סובל מאוטם שריר הלב (התקף לב) והורה על ניתוחו. לאחר הניתוח, שעבר בהצלחה, אושפז שמעון במחלקה כירורגית.

כעבור יומיים, חדר חיידק מסוג פניאומוקוק למערכת הדם של שמעון וגרם לדלקת בקרום המוח. חום גופו של שמעון היה גבוה (39.5 מעלות), הוא סבל מהקאות וקישיון בעורף. ד”ר קפלן ,אשר שימוש באותה עת כרופא תורן ,בדק את שמעון מבלי שישים את לבו לקישיון בעורפו של שמעון, זאת על אף ששמעון ציין בפניו כי הוא מתקשה להזיז את ראשו.

 

מנהל ומדיניות ציבורית – המכללה האקדמית ספיר

  1. קרא את הספר תיאוריות של צדק חברתי: פרקים א’, ב’ מעת- יוסי דהאן.
  2. כתוב על תיאוריית הצדק.

ב. רולס– עמדת הוגנות.

 

רפואה עממית בתרבויות עולם – ד”ר צילה זן-בר צור

רפואה במזרח- טיבטית, סינית איורוודית ויפנית, צמחי מרפא, ארומתראפיה, הידרותראפיה, קמעות, קערות לחש, טקסי ריפוי בתרבויות עולם, מאגיה וריפוי, אתנופסיכיאטריה, תראפיה בבעלי חיים, תראפיה באמנויות, שמאניזם, רפואה אינדיאנית, רפואה אתנית, ריפוי בקריסטלים, פרקטיקות של ריפוי: שיאצו, אקופונקטורה, רפלקסולוגיה וטווינא.

 

דיני תאגידים – הקריה האקדמית אונו

לציין, כי כבר בשנת 1997 חששו מנהליה של המבצר כי המעמיק מצויה בקשיים, ובמהלך משא ומתן עם המעמיק ומנהליה הביעו את החשש בדבר יכולתה של המעמיק לעמוד בהתחייבויותיה, ודרשו לקבל ביטחונות לקיום חיוביה של המעמיק, ובין היתר כי מנהליה של המעמיק – אלף ודָּלֶת– יערבו אישית לקיום התחייבויותיה. אלף ודלת דחו דרישה זו, אולם הצהירו לפני מנהליה של המבצר כי “יהיה בסדר”. מיד בהמשך, נמשכה ההתקשרות בין הצדדים.

לסיכום, כתיבת עבודות אקדמיות ב פילוסופיה של עיצוב טכנולוגיות חדשות הן עבודות יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. Write2Me מביאה עמה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודות אלו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות