תמליל ראיון 1 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ”ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל ראיון 1 מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 1:           תמליל קבוצת “המגניבים”

1 חוקר [אני מחלק לכן דף עם תיאור המצב של שלושת החברות במהלך שלושת השנים הראשונות לפעילותם, ומסביר שכל סידרה מייצגת את התוצאות העיסקיות של חברה מסחרית.]
2 (יואב ושרון קוראים בעין)
3 שרון מה זאת אומרת “ללא שימוש באמצעים מתמטיים”?
4 חוקר כלומר בלי לחשב.
5 יואב אי אפשר לדעת בודאות.
6 שרון נכון, אי אפשר לדעת.
7 יואב החברה יכולה ליפול בעוד שנה…
8 חוקר אתם צודקים ברמת העיקרון, אך אנשי עסקים, כלכלנים ואנשי מדע מנסים לבנות תחזיות לגבי העתיד. ועושים זאת בהסתמך על ההתנהלות בעבר. נכון שיש לקחת בחשבון עוד גורמים שעלולים להשפיע אך לצורך התרגיל שלנו נסתפק בתחזית שמבוססת רק על העבר.
9 שרון כאילו הכל נמשך אותו דבר?
10 חוקר נכון, אנו יוצאים מתוך ההנחה שהכל ממשיך באותו קצב של משנה ושנה.
11 יואב טוב, נו. זה רק תרגיל.
12 שרון טוב, לי ניראה שהכי מזהם זאת החברה הכחולה.
13 חוקר למה, את יכולה להסביר?
14 שרון היא גדלת הכי הרבה.
15 יואב כלומר, היא פולטת הכי הרבה זיהום.
16 שרון בדיוק.
17 שרון זאת כמובן בהנחה שהכל באותו קנה מידה.
18 יואב ושוב, שאין שינוים, דבר שלא כל כך יתכן…
19 חוקר נכון, אבל הסברתי שאנו עוסקים פה בתרגיל. במציאות כמובן התמונה הרבה יותר מורכת, אבל לא שונה במהותה. וכן, כל הציורים באותו קנה מידה.
20 שרון סבבה. אז החברה הכחולה היא הכי מזהמת מכולן.
21 יואב מסכים, אם כי יכול להיות פה טריק…

תמליל ראיון 1 - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
תמליל ראיון 1 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה


22 שרון [פונה לחוקר] אתה רוצה שנעבוד על האקסל?
23 חוקר רגע. תקראו שוב את השאלה הראשונה.
24 שרון טוב, לגבי [שאלה] א, ענינו. לגבי שאלה ב, אז בסוף השנה הראשונה המפעל הכחול מצבו שהוא גורם של זיהום של 3, הצהוב של 6 והירוק של רק 1.
25 יואב ברור, כי זה המפעל הירוק!
26 שרון והמפעל הכחול משיג את המפעל הצהוב כבר בשנה השנייה, כי רואים שבשנה השנייה הוא כבר יותר גדול.
27 יואב בדיוק.
28 חוקר או. קיי. תעברו בבקשה לשאלה מספר 2.
29 שרון “בנו בעזרת האקסל טבלה המתארת את תהליך הגדילה של הזיהום של שלושת הפעלים במשך 10 שנים.”
30 יואב אני אתחיל.
31 שרון בסדר, אחר כך נתחלף?
32 יואב בסדר.
33 יואב מתיישב מול המחשב, מדליק אותו ויישר פותח את האקסל.
34 חוקר בבקשה תספרו במילים שלכם מה אתם עושים על המחשב כל הזמן.
35 אייל אין בעיה.
36 שרון אתה רוצה שאני אקרא לך [את הנתונים]?
37 יואב כן, תקראי לי.
38 שרון אז ככה, יש כאילו שלושה מפעלים. זה אומר שצריך לבות טבלה של שלוש טורים.
39 יואב בדיוק.
40 שרון אבל תכניס גם טור לשנים.


צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות