תמליל ראיון 3 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

בסמינריון איכותני בחינוך, קיים פרק רקע תיאורטי אשר מהווה סקירת ספרות בנוסף לפרק ממצאים איכותני. הכתיבה היא בהתאם לכללי הכתיבה במדעי החברה (APA) וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות בניהול בינ”ל על ידי צוות כותבים מצטיין במדעי החברה.

פה יש דוגמא יפה לחלק תמליל ראיון 1 מתוך עבודה מלאה בנושא שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

נספח 1:           תמליל קבוצת “המגניבים”

88 שרון בדיוק
89 יואב אז עוד מכפלה פשוטה.
90 שרון עכשיו צריך להעתיק לכולם ולכל השנים.
91 יואב קל מאד.
92 שרון או. קיי.
93 יואב [פונה לחוקר] אתה רוצה לבדוק?
94 חוקר לא, אני רוצה שאתם תספרו לי במילים שלכם מה מצאתם.
95 יואב טוב, מה שחשבנו, המפעל הכחול הכי מזהם.
96 שרון בשנה הראשונה המפעל הצהוב הכי מזהם, אבל אחר כך המפעל הכחות עובר אותו.
97 יואב בדיוק.
98 חוקר יש עוד שאלה אני חושב.
99 שרון נכון, מי משיג את מי ומתי.
100 יואב טוב, לפי הטבלה בשנה השנייה הכחול משיג את הצהוב.
101 שרון ושניהם משאירים את המפעל הירוק אחורה.
102 יואב אמרתי שהירוק חייב להיות הכי פחות מזהם!
103 חוקר מצויין. נעבור לשאלה הבא.
104 שרון אז ככה: חלק א ו-ב עשינו. חסר ג: ” היעזרו באקסל לבניית סקיצות ממוחשבות שיתארו את קצב הגדילה של שטחי המלבנים במשך הזמן.
105 יואב [פונה לחוקר] סקיצה הכוונה לגרף?
106 חוקר נכון.
107 יואב טוב זה לא בעיה.
108 שרון עכשיו תן לי.

תמליל ראיון 3 - שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה
תמליל ראיון 3 – שילוב טכנולוגיה בהוראות מתמטיקה


109 יואב סבבה.
110 שרון פשוט אני עושה גרף.
111 יואב את צריכה לבחור אחד שהכי מתאים.
112 שרון ברור. אני בוחרת בדיאגרמה של תורים צבעונים.
113 יואב סבבה.
114 שרון הנה, זה מה שצריך.
115 יואב מציין.
116 שרון עכשיו צריך להכניס את קבוצות הנתונים.
117 יואב זוכרת איך עושים?
118 שרון לא כל כך זוכרת, אבל אסתדר.
119 יואב תנסי בקליק ימין בעכבר.
120 שרון בדיוק, הנה יש את הפקודה.
121 יואב כן, אבל צריך להכניס את הנתונים…
122 שרון תן לי לראות…
123 יואב סבבה.
124 שרון מבצעת מספר ניסיונות בפקודות, עד שהיא מצליחה לעשות את מה שרצתה.
125 שרון טוב, זה לא קשה, במיוחד אם אתה מנסה.
126 יואב בדיוק.
127 שרון הנה זה יצא יפה.
128 יואב אולי תכניסי כותרות לכל?
129 שרון בסדר. קודם כותרת כללית. מה לכתוב?
130 יואב תרשמי “קצב גידול של הזיהום”.
131 שרון או. קיי.
132 יואב עכשיו צריך לחפש איפה מכניסים שמות לטורים ולצירים.
133 שרון או. קיי… תן לי ליראות.
134 שרון עושה מספר ניסיונות ודי מהר מגלה איך לעשות זאת.
135 יואב יפה שרון!
136 שרון [פונה לחוקר] מה אתה אומר?
137 חוקר מצויין ילדים. אבל תסבירו לי במילים מה רואים.


צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות