קורס נפוץ נוסף בו אנו מסייעים לסטודנטים הוא קורס מבוא לסיפורת אמריקה הלטינית אשר נלמד ב האוניברסיטה העברית. במסגרת הקורס בוצעה עבודה אקדמית מקצועית אשר דורשת מיומנות ובקיאות רבה בחומר הנלמד.
חטיבה א’: רולפו וקורטאסר
- “אמור להם שלא יהרגו אותי!”: יחסים בין אבות ובנים כביטוי לתפיסות העולם משתנות (או לא משתנות).
- “אחרי ארוחת הצהרים”: הילד היוצא – הילד החוזר: מה השתנה ולמה?
- “בית תפוס”: תפקיד המספר בגוף ראשון במבנה הסיפור ומשמעותו.
שיווק אינטראקטיבי בעידן הביג דאטה – המרכז הבינתחומי הרצליה
בניית תוכנית השיווק האינטגרטיבית / מערכת היחסים להגדלת ערך לקוח
- הגדלת ערך לקוח ובניית מערכת היחסים (42 נק’) –
- הציגו את תוכנית השיווק לבניית מערכת היחסים מתמשכת. מהו הרעיון המוביל? מהי הלוגיקה מאחורי התוכנית? כיצד אתם מייצרים פעילות מותאמת לכל פלח, פועלים באופן שונה מכוון?
- כיצד אתם משלבים את הדאטה בייס לפניה פרסונלית, ממוקדת, מותאמת ואפקטיבית? כיצד אתם מגדילים את ערכו של הלקוח?
- מהן נקודת המגע עם הלקוחות? באלו ערוצים או כלים תפעלו? כיצד יבוא לידי ביטוי רעיון ה- 360
- כיצד אתם יוצרים נאמנות? מעורבות / אינגייג’מנט ומעודדים את הלקוחות להשתתף? איך ובאילו כלים אתם עושים שימוש בכדי לייצר את האינטראקציות?
- שגרירי מותג – כיצד אתם מאתרים אותם וכיצד אתם מסתייעים בם לקידום הפעילות והמותג?
- מדידת הפעילות – באיזה אופן? מה תמדדו? באיזה כילים? בצעו הערכה של תוכנית הפעילות המוצעת LTV – בכמה יגדל ערך הלקוח? (10 נק’)
הצטרפות למועדון לקוחות Write2Me
קורס יזמות – המרכז האקדמי פרס
- https://www.wifix.co.il – הסבר על משכנתא
- https://www.dbisrael.co.il/ – B&D (דן-אנד-ברדסטריט)
- http://www.bdi.co.il/ – BDI – סקירות ענפיות
- http://www.cbs.gov.il/reader – הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
- http://www.ondisc.co.il/Result.asp?MenuList=2 – יפעת הון דיסק (קיים מנוי – ספריית פרס)
- allmarketing.co.il – מידע שיווקי
- https://www.getclicks.co.il/ -מידע על פרסום באינטרנט
- https://www.industry.org.il/ – התאחדות התעשיינים
- https://www.storenext.co.il – סקירות ענפיות בתחום השיווק הקמעונאי –
http://www.storenext.co.il/services/visitor-information/library-research-and-current-data.html
חנוך לוין: מעיון ביקורתי להעמדה מעשית – האוניברסיטה העברית
2) OSV 5013
סוחרי גומי
משה נאור
2006תיאטרון חיפה
3) OSV 5014
יעקובי ולידנטל
יונתן אסתרקין
תיאטרון הספרייה 2013
4) OSV 5015
יעקובי ולידנטל
יוסף כרמון
על פי הבימוי המקורי של חנוך לוין
תיאטרון הקאמרי 2003
אסטרטגיה לפתרון בעיות – ד”ר אייל סולגניק
- נתונה הקבוצה הבאה:( 1, 2,…, 100). על בסיסה של קבוצה זו נבנות קבוצות חלקיות. לדוגמא (1,5) היא קבוצה חלקית בת שני איברים.
מהקבוצות החלקיות נבנתה משפחה של קבוצות חלקיות. למשל, משפחה בת 4 איברים, כשכל איבר הוא תת קבוצה של הקבוצה המקורית ( 1, 2,…, 100):
(3, 14, 18), (1,7), (2, 50, 91, 100), הקבוצה הריקה.
עד כאן הרקע לשאלה.
- עבור הקבוצה (1, 2,3, 4, 5, 6) הינכם מתבקשים לבנות משפחה-שבה לפחות 20 קבוצות חלקיות (או יותר)- שמקיימת את התנאי הבא: האיחוד של כל שני איברים במשפחה הוא גם איבר במשפחה. לדוגמא, האיחוד של הקבוצות (1,2) ו (2, 3,5) הוא הקבוצה (1,2,3, 5). שימו לב שאיחוד עם הקבוצה הריקה הינו הקבוצה המתאחדת. היינו (1,2) U קבוצה ריקה= (1, 2).
- עבור משפחה זו שבניתם עירכו “סטטיסטיקה” לגבי ההשתתפות של כל מספר (1 2 3 4 5 6) באיברי המשפחה. לדוגמא, בכמה קבוצות משתתף למשל המספר 1
לסיכום, עבודה אקדמית ב מבוא לסיפורת אמריקה הלטינית היא עבודה יישומית הדורשת עמידה בדרישות קפדניות של המרצה, בנוסף ליכולת ניתוח ספרות וידע אקדמי מתאים. צריכים עזרה בכתיבת עבודות אקדמיות ? Write2Me מביאה עימה את ארגז הכלים האקדמי המתאים להתמודדות עם עבודה זו. הציונים טובים, הסטודנטים מרוצים, אז למה אתם מחכים?