שיטה – סמינריון איכותני – עונש מוות בראי התקשורת בישראל

סמינריון איכותני מכיל פרקים רבים. הכתיבה היא בהתאם לכללי הציטוט האחיד וצריכה להפנות למראי מקום של מאמרים בעברית ובאנגלית. אצלנו תוכלו למצוא תמיכה מלאה בעבודות משפטיות על ידי מחלקה משפטית מצטיינת.

פה יש דוגמא יפה לחלק שיטה והמשך לסמינריון איכותני בנושא: בנושא עונש מוות בישראל בראי התקשורת המקוונת הישראלית

עבודה זו מפורסמת באתר לאחר שקיבלנו הסכמה של בעלי זכויות היוצרים בעבודה לעשות בה שימוש. העבודה לצורך התרשמות ולמידה בלבד. אין להסיק מהאמור כי עבודה זה נכתבה על ידי צוות האתר ובהחלט ייתכן שלא כך הדבר.

שיטה – עונש המוות בישראל

המחקר הינו מחקר איכותני שיבחן את אופן הסיקור התקשורתי המקוון של חקיקת עונש המוות בישראל  משנת 2016 (כניסתו של ליברמן לשר הביטחון וקידום חקיקת עונש המוות למחבלים) ועד לאישור הצעת החוק בקריאה הטרומית הראשונה בינואר 2018. במסגרת המחקר האיכותני אבחן שתי מערכות עיתונים מקוונות: הארץ ו-ישראל היום שסיקרו את תהליך החקיקה של עונש המוות למחבלים שקידם חבר הכנסת אביגדור ליברמן. הבחירה בשני העיתונים נועדה מפאת האופי האידיאולוגי שמייצגים שני העיתונים האמורים כאשר עיתון הארץ מזוהה עם מפלגות השמאל של ישראל ואילו עיתון ישראל היום מזוהה כעיתון התומך במפלגות הימין בישראל. שילוב של שני העיתונים יאפשר לזהות ייצוג תקשורתי מגוון ועשיר בהקשר של עונש המוות בישראל. במסגרת המחקר אבחן תשע כתבות מעיתון הארץ ושבע כתבות מעיתון ישראל היום (סך הכל 16 כתבות) בין השנים 2016-2018 ואנתח את המסרים הגלויים והנסתרים שהועברו באמצעות הכתבות. רשימת הכתבות נמצאת בסוף פרק הביבליוגרפיה.

על מנת לבסס נושאים לבחינה בפרק הממצאים, בוצעה תחילה קריאה מקדימה ראשונית של כתבות העיתונים בכדי לזהות האם ישנם נושאים החוזרים על עצמם שוב ושוב ומתוך כך אוכל לנתח את הנושאים האמורים. כמו כן אוזכר קודם לכן כי אבצע גם בחינה אודות האופן שבו הפערים האידיאולוגיים של שני העיתונים משפיעים (אם בכלל) על תוכן הכתבות והמסרים שמועברים בכתבות. מתוך כך, לאחר קריאה ראשונית של הכתבות וזיהוי הנושאים החוזרים על עצמם, פרק הממצאים יחולק לנושאים הבאים: דילמות מוסריות וביטחוניות סביב עונש המוות; עונש המוות כסוגיה פוליטית בישראל; פערים אידיאולוגיים בין העיתונים סביב סוגיית עונש המוות.

צריכים עבודה אקדמית?

קבלו עבודה 100% מקורית, שנכתבה ע”י כותב מצטיין. החזר כספי מובטח

* בהשארת כתובת מייל הנך מאשר קבלת הודעות ודיוורים שונים מהאתר לרבות מבצעים, טיפים והצעות שיווקיות